Time flies when you're having fun! - Reisverslag uit Meadow Lake, Canada van Tamara Vleugels - WaarBenJij.nu Time flies when you're having fun! - Reisverslag uit Meadow Lake, Canada van Tamara Vleugels - WaarBenJij.nu

Time flies when you're having fun!

Blijf op de hoogte en volg Tamara

20 Augustus 2016 | Canada, Meadow Lake

Hier issie dan: een langverwacht reisverslag :)

Heeft een tijdje geduurd maar daar kon ik helaas ook niets aan doen haha. Ik heb in ieder geval veel te vertellen nu.

We zijn twee dagen geleden teruggekomen uit het Meadow Lake Provincial Park. Howard heeft hier een trailriding bedrijf, dus onze dagen waren gevuld met toeristen en paardrijden. Enorm leuk maar soms best vermoeiend als je 5 uur op een paard moet zitten en alleen maar kan stappen. AU de zadelpijn :')

We hebben ook leuke dingen gedaan uiteraard, zoals een kampeertrip met Marilyn's helpers en ritten voor de fun met Howard en Lea. Het paard dat ik het meeste gereden heb is het grote trekpaard van Howard, Tomas. Hij is een zwarte Percheron en is ontzettend lief maar soms een beetje blond haha.
Inmiddels heb ik ook alle paarden gereden die bereden kunnen worden hier, dus lekker veel afwisseling is er ook!

Het park is echt prachtig en enorm veelzijdig. Er zijn prachtige heldere meren waar je in kunt zwemmen, varen, vissen etc. De bossen zijn enorm en je voelt je soms erg klein als je onder bomen door rijd die zo'n 25/30 meter hoog zijn!
Ik heb een aantal herten gespot en zelfs een berenjong dat over de weg rende! Super gaaf!

Verder zijn we nog een koe gaan vangen bij een kennis van Howard die vastzat met haar benen in schrikdraad. Dit was gelukkig zo gebeurd en de koe kon haar weg weer vervolgen.

Gister heb ik spontaan even gebeld met Linda, mijn zus, omdat ik eindelijk even gebruik kon maken van de telefoon(er was geen telefoonservice in het park dus bellen en smsen was enorm beperkt) en dat was heel fijn :) Het voelde enorm vreemd om ineens weer dialect te praten maar ik ben het nog niet verleerd hihi!

Ik heb nu even een rustmomentje totdat ik naar Marilyn ga, mijn tweede adres. Ik ben heel benieuwd wat ik daar allemaal ga doen. Binnen nu en een paar dagen gaan de meeste helpers daar helaas al weg omdat zij terug moeten zijn voor school etc, dus blijf ik waarschijnlijk alleen met Eileen over, het Nederlandse meisje waardoor ik hier ben!
Ik hoop dat ik nog veel nieuwe dingen kan leren in de maand die ik nog te gaan heb, want het gaat zo vreselijk snel hier! Ik kan bijna niet geloven dat ik hier al bijna 2 maanden ben..

Anyway, dikke knuffel aan iedereen en ik zie jullie over iets meer dan een maand! <3

  • 20 Augustus 2016 - 18:35

    Maartje:

    Wat fijn dat je je amuseert Tamara! Tijd gaat inderdaad snel als je met zoiets bezig bent, haha! Geniet ervan en veel plezier nog!

    Groetjes,
    Maartje

  • 22 Augustus 2016 - 14:23

    Boschmama:

    fijn om van jou iets te horen,
    en natuurlijk ook fijn dat je het goed hebt,
    vraag elke vrijdag thuis hoe het met je gaat! geniet nu nog maar van deze fijne tijd
    groetjes Yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Hi! Welkom op mijn reisblog! Ik ga proberen dit zo goed mogelijk bij te houden en regelmatig leuke updates over mijn reis te posten!

Actief sinds 25 Juni 2016
Verslag gelezen: 517
Totaal aantal bezoekers 1817

Voorgaande reizen:

29 Juni 2016 - 03 Oktober 2016

My Canada Experience

Landen bezocht: