Voorbereiding - Reisverslag uit Wijlre, Nederland van Tamara Vleugels - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Wijlre, Nederland van Tamara Vleugels - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Tamara

Blijf op de hoogte en volg Tamara

25 Juni 2016 | Nederland, Wijlre

Hi all,

Hierbij mijn eerste update! Niet erg spannend nog, maar wel belangrijk :)
Na weken van geregel, zoeken en vooral veel spanning en stress is het dan bijna zo ver! Woensdag ochtend vertrek ik heel vroeg, mijn zus brengt me naar het vliegveld waar ik om 11.30 de lucht in ga.

Ik heb er super veel zin in maar vind het ook wel een beetje eng haha. In ieder geval heb ik alles geregeld en zal ik de eerste paar dagen in Calgary doorbrengen. Wat ik daar precies ga doen weet ik nog niet. De eerste dag wil ik vooral rondkijken en de tweede dag toch ook wel wat ondernemen.

Woensdag zullen jullie dus de eerste echte update te zien krijgen, tot die tijd ga ik nog even genieten van mijn beestjes ^^

  • 25 Juni 2016 - 12:40

    Maartje:

    Hoi Tamara,

    Ik zal je avonturen met veel plezier volgen! Ik ben zelf net terug van een lange reis, het is zeker spannend, maar probeer te genieten vanaf het moment dat je in het vliegtuig stapt! Voordat je het weet ben je alweer terug!
    Veel plezier, doe voorzichtig en geniet er vooral van!

    Groetjes,
    Maartje

  • 25 Juni 2016 - 12:44

    Deguelle:

    heel veel plezier en geniet er van en gezond weer terug

  • 28 Juni 2016 - 13:05

    Yvonne Bosch:

    Beste Tamara
    Nog eventjes, dann wordt je droom war, "Canada", je gaat op avontuur, op een reis,
    3 maanden, geniet hier van, ook ik zaal je volgen,
    en als het soms niet meevalt, dann kijk s'avonds naar de hemel, zoek het sterretje dat het meste vonkeld,
    want dann wet jij je bent niet allen , " Zij" zaal je beschermen,
    lieve Tamara,
    ik wens je een goede reis, geniet en bis Vorsicht,
    dikke kuss
    Yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Hi! Welkom op mijn reisblog! Ik ga proberen dit zo goed mogelijk bij te houden en regelmatig leuke updates over mijn reis te posten!

Actief sinds 25 Juni 2016
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 1818

Voorgaande reizen:

29 Juni 2016 - 03 Oktober 2016

My Canada Experience

Landen bezocht: