Three weeks down! - Reisverslag uit Meadow Lake, Canada van Tamara Vleugels - WaarBenJij.nu Three weeks down! - Reisverslag uit Meadow Lake, Canada van Tamara Vleugels - WaarBenJij.nu

Three weeks down!

Blijf op de hoogte en volg Tamara

21 Juli 2016 | Canada, Meadow Lake

Best vreemd eigenlijk, dat ik al 3 weken hier ben en nog maar 9 weken te gaan heb!
Hier is alles nog steeds super! Ik verblijf nu met Howard in het Meadow Lake Provincial park waar we trailrides doen met toeristen. Dit is gemiddeld 1 tot 5 uur per dag dus ik heb soms best wel zadelpijn haha!

Het jeugdkamp in Ile-a-la-crosse was ook erg gaaf, ontzettend mooie omgeving om te zijn en leuke mensen.
Voor vandaag staat er koeien brandmerken op het programma, ben heel benieuwd hoe dit gaat zijn!

Verder wordt ik vrijwel elke dag levend opgegeten door muggen haha, ik ben inmiddels de tel kwijt hoevaak ik al gestoken ben. Sowieso wel meer dan 20 of 30 keer ondertussen.

Op dit moment heb ik nog niet veel meer gedaan behalve zo'n beetje elke dag rijden, weilanden uitmesten(best een rotklus elke dag met 12 paarden die zo'n 10 kruiwagens mest per dag produceren lol) en vooral uitkijken naar de volgende douche! Er is namelijk een stromend water in het park, enkel bij de drukbevolkte kampeergebieden en die zitten een stuk verderop.

Anyway, zodra ik iets leuks te melden heb probeer ik te updaten! Zoals gewoonlijk nog geen foto's, die ga ik zsm proberen te uploaden op een of andere manier haha

  • 21 Juli 2016 - 21:09

    Maartje:

    Fijn dat je je amuseert Tamara! Geniet ervan want het is zo voorbij!
    Groetjes vanuit Nederland!

  • 26 Juli 2016 - 08:12

    Yvonne Bosch:

    Fijn om te horen dat het goed gaat
    met je, geniet nu maar verder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Hi! Welkom op mijn reisblog! Ik ga proberen dit zo goed mogelijk bij te houden en regelmatig leuke updates over mijn reis te posten!

Actief sinds 25 Juni 2016
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 1824

Voorgaande reizen:

29 Juni 2016 - 03 Oktober 2016

My Canada Experience

Landen bezocht: