Mijn eerste dag! - Reisverslag uit Forest Lawn, Verenigde Staten van Tamara Vleugels - WaarBenJij.nu Mijn eerste dag! - Reisverslag uit Forest Lawn, Verenigde Staten van Tamara Vleugels - WaarBenJij.nu

Mijn eerste dag!

Blijf op de hoogte en volg Tamara

29 Juni 2016 | Verenigde Staten, Forest Lawn

Hoi lieve mensen,

Hierbij mijn eerste echte update! Vandaag is een mega lange dag en kk ben echt uitgeput maar wil proberen nog even vol te houden.
Vanmorgen om 4 uur begon het avontuur. Met amper 4 uur slaap(ik dan) stapten we in de auto op weg naar Frankfurt.
Godzijdank viel het echt mee op de weg, geen files enz. nog mooi op tijd dus. Na het inchecken ben ik doorgegaan naar de gate, maar omdat ik zo vroeg was stond ik bij de verkeerde vlucht ahaha!

De douane op Frankfurt was een stressmomentje, mijn cijferslot van de handbagagekoffer ging niet meer open! Ik begon al in paniek te raken maar ik mocht gelukkig door!
Instappen en opstijgen ging ook snel. Maar dan begint de ruim 9 uur durende vlucht. Mijn rug en benen zijn kapot haha. Heb tussendoor twee powernaps gedaan maar echt comfy is het niet.

Even na 13 uur Canadese tijd zijn we probleemloos geland. Dat vond ik wel echt even eng! Daarna nogmaals door de douane, hier heb ik even staan zweten kmdat de douanier nogal lastige vragen stelde hihi. Maar ik mocht toch door en kon mijn koffer ophalen.

Next stop: mijn Airbnb gastgezin! Hele mooie instructies gekregen, maar wie mij kent weet dat dit nutteloos is. Heb ruim een uur rondgedwaald met twee loeizware koffers tot ik erachter kwam dat ik maar 1 straat ervan af was haha! Kennisgemaakt met Kris, die meteen mijn koffer open gekregen heeft! Hele aardige hosts, alles ook tiptop in orde echt super. Ik mocht zelfs gebruik maken van de hottub maar die deed het niet lol.

Rond een uur of half 5 lokale tijd kreeg ik toch wel honger dus ik had een mooi steakrestaurant uitgezocht. Uiteraard kon ik dit niet vinden hahahha. Dus ben ik van ellende -en vooral pijnlijke voeten- maar bij Tim Burtons gaan eten. zeker niet slecht maar het is geen steak natuurlijk :D

En nu.. op bed, naar een mega tv netflix kijken en nog even 1,5 tot 2 uur volhouden om een normaal ritme aan te houden. Dan ben ik wel al 24 uur wakker :')

Mensen, morgen hopelijk weer een update! Dan verhuis ik van host en ga ik hopelijk de Calgary Zoo & Tower bezoeken! Slaap lekker :)

  • 30 Juni 2016 - 07:48

    Maartje:

    Het tijdsverschil is zwaar he! Pff.. Duurt denk ik wel een weekje voor je daar echt aan gewend bent! Veel plezier en ik ben benieuwd naar je volgende verslag!

    Groetjes,
    Maartje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Hi! Welkom op mijn reisblog! Ik ga proberen dit zo goed mogelijk bij te houden en regelmatig leuke updates over mijn reis te posten!

Actief sinds 25 Juni 2016
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 1826

Voorgaande reizen:

29 Juni 2016 - 03 Oktober 2016

My Canada Experience

Landen bezocht: